Πολιτική Ακύρωσης

1. Όταν πραγματοποιείτε μια Κράτηση, αποδέχεστε τις ισχύουσες πολιτικές όπως εμφανίζονται κατά τη διαδικασία της κράτησης. Μπορείτε να βρείτε την πολιτική ακύρωσης του Παρόχου Υπηρεσίας και κάθε άλλη πολιτική (σχετικά με ηλικιακές απαιτήσεις, εγγυήσεις ασφάλειας/ζημιών, πρόσθετες χρεώσεις για ομαδικές κρατήσεις, επιπλέον κρεβάτια, πρωινό, κατοικίδια, αποδεκτές κάρτες κ.λπ.) στις σελίδες πληροφοριών του Παρόχου Υπηρεσίας, κατά τη διαδικασία κράτησης ή/και στο email επιβεβαίωσης.

2. Σε περίπτωση που ακυρώσετε την Κράτηση ή δεν εμφανιστείτε, τυχόν κόστος ακύρωσης/μη εμφάνισης και τυχόν επιστροφή χρημάτων θα εξαρτηθεί από την πολιτική ακύρωσης/μη εμφάνισης του Παρόχου Υπηρεσίας.

3. Ορισμένες Κρατήσεις δεν μπορούν να ακυρωθούν δωρεάν, ενώ άλλες μπορούν να ακυρωθούν δωρεάν μόνο πριν από μια προθεσμία.

4. Αν κάνετε κράτηση για μια Ταξιδιωτική Εμπειρία πληρώνοντας εκ των προτέρων (συμπεριλαμβανομένων όλων των στοιχείων τιμής ή/και εγγύησης ζημιών, όπου ισχύει) ο Πάροχος Υπηρεσίας ενδέχεται να ακυρώσει την Κράτηση χωρίς προειδοποίηση, εάν δεν εισπράξει το υπόλοιπο ποσό κατά την καθορισμένη ημερομηνία. Εάν ο Πάροχος ακυρώσει την Κράτηση, οποιαδήποτε πληρωμή με μη επιστρέψιμη χρέωση έχετε πραγματοποιήσει, θα σας επιστραφεί μόνο κατά τη διακριτική του ευχέρεια. Είναι δική σας ευθύνη να βεβαιωθείτε ότι η πληρωμή πραγματοποιείται εγκαίρως (ότι η τράπεζά σας, καθώς και τα στοιχεία της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας είναι σωστά και ότι υπάρχουν αρκετά χρήματα διαθέσιμα στον λογαριασμό σας).

5. Σε περίπτωση που πιστεύετε ότι δεν θα φτάσετε στην ώρα σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με τον Πάροχο Υπηρεσίας και να ενημερώσετε σχετικά με τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξής σας, ώστε να μην ακυρώσει την Κράτησή σας. Σε περίπτωση που αργήσετε, δεν φέρουμε ευθύνη για τις συνέπειες (π.χ. την ακύρωση της Κράτησής σας ή τυχόν χρεώσεις με τις οποίες ο Πάροχος Υπηρεσίας ενδέχεται να σας επιβαρύνει).

6. Ως το πρόσωπο που πραγματοποιεί την Κράτηση, είστε υπεύθυνος/η για τις ενέργειες και τη συμπεριφορά (όσον αφορά την Ταξιδιωτική Εμπειρία) καθενός από την ομάδα σας. Έχετε επίσης την ευθύνη να λάβετε την άδειά τους προτού μας παράσχετε τα δεδομένα τους προσωπικού χαρακτήρα.